.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه روزنامه قدس

تکذيب خبر بي بي سي از سوي دفتر موسوي
قلم نيوز- يک منبع آگاه در دفتر موسوي، درباره خبر برخي سايت ها از جمله بي بي سي فارسي مبني بر حضور ميرحسين موسوي در خيابان جيحون در روز شنبه گفت که اين خبر کذب محض است و مهندس موسوي روز شنبه در هيچ يک از خيابان هاي تهران حضور نداشت.
گفتني ا ست، بي بي سي فارسي مدعي شده بود، ميرحسين موسوي عصر شنبه در ميان تظاهرکنندگان تهراني در خيابان جيحون سخنراني کرده و اظهار داشته که تا آخر ايستاده و غسل شهادت نيز کرده است.

بيانيه جديد خاتمي
الف- سيدمحمدخاتمي پس از حوادث روز 30 خرداد با صدور بيانيه اي با ابراز نگراني از امنيتي و نظامي شدن فضاي کشور تأکيد کرد: اعتراض و انتقاد به شيوه مدني و به دور از هرگونه ناآرامي را بايد همگان پاس داريم.به گزارش روابط عمومي دفتر خاتمي، در اين بيانيه آمده است: تعيين هيأتي عادل، کاردان، بيطرف و شجاع که به ويژه مورد اعتماد معترضان هم باشد و پذيرش داوري منصفانه آن هيأت، راهي براي عبور از اين مرحله است.

بازداشت عوامل مسلح منافقين در اغتشاشات
فارس- گروهي از عوامل مسلح گروهک تروريستي منافقين در اغتشاشات شنبه شب بازداشت شده اند.در جمع بازداشت شدگان مادر و دختري از خانواده يکي از معدومان منافقين حضوردارند.از اين گروه تروريستي سلاح اي ام پي 5 ، کلت کمري، نارنجک و کوکتل مولوتوف به دست آمده است.

نامه عسگري به حداد عادل
علي عسگري، مشاور و رابط مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام در مجلس نامه اي را که به حداد عادل نوشته بود در اختيار خبرنگاران قرار داد.وي در اين نامه با اشاره به سخنان حداد عادل در صدا و سيما در روزهاي اخير با محکوم کردن کارهاي ناپسند اشرار و بدخواهان از حداد عادل خواست در خصوص اين موارد مناظره داشته باشد:
شفاف نبودن حدود نظارت و اجرا به جهت درآميختگي و همسويي اين دو با يکديگر در انتخابات اخير، نبود نظام جامع انتخاباتي، شفاف نبودن ملاک صلاحيت ها و شيوه رسيدگي به مطالبات کساني که خود را واجد شرايط مي دانند و نيز نبود انسجام قانوني در تبليغات انتخاباتي.

يادداشت فرزاد جمشيدي به احمدي نژاد
الف- فرزاد جمشيدي، مجري تلويزيون در نامه اي به احمدي نژاد نوشت: آقاي رئيس جمهور! باراني شويد... همه را به اردوگاه خود دعوت کنيد، ولو از شما نپذيرند.

تکذيب بمب گذاري در تهران
ايرنا- صبح ديروز يکي از رسانه هاي بيگانه خبري در خصوص انفجار بمب در ميدان انقلاب تهران را منتشر کرده بود که نيروي انتظامي تهران بزرگ اين موضوع را تکذيب کرد.

جان باختن 10 نفر در آشوب اغتشاشگران
واحد مرکزي خبر- در آشوب عناصر اغتشاشگر در مسير ميدان انقلاب تا آزادي که عصر شنبه رخ داد، ده نفر از هموطنانمان کشته و بيش از صد نفر مجروح و مصدوم شدند.

خبرنگار بي بي سي از ايران اخراج شد
فارس - خبرنگار بي بي سي به اتهام حمايت از آشوبگران و تحريک افکار عمومي از ايران اخراج شد.

خبرهاي خوش قوه قضائيه از هويت لباس شخصي ها
ايلنا- جمشيدي، سخنگوي قوه قضائيه در يک نشست خبري در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه آيا لباس شخصي ها، ضابط قضايي محسوب مي شوند و يا خير، گفت: در چند روز آينده خبرهاي خوشي اعلام مي شود.

درگيري لفظي در جلسه شوراي شهر شيراز
ايسنا- جلسه شوراي شهر شيراز بار ديگر به دليل مجادله دو عضو اين شورا در اعتراض به دفاع از نشست شاعران آلماني در حافظيه متشنج شد.

بي بي سي دست به دامن مردم شد!
شبکه خبر دانشجو- در پي اخراج خبرنگار شبکه بي بي سي از ايران، تلويزيون فارسي بي بي سي خواهان استفاده گسترده اغتشاشگران از تلفن همراه براي ثبت تصاوير آشوبهاي خياباني براي فرستادن به اين شبکه شد.

موسوي: بگذاريم تکبير بگويند
قلم نيوز- ميرحسين موسوي در بيانيه جديد خود اعلام کرد: بگذاريم آنها که علاقه دارند تکبير بگويند و آن را مخالفت با خود تلقي نکنيم. مشخص است که در اين صورت احتياجي به حضور نيروهاي نظامي و انتظامي نخواهد بود.

فراخوان سايت موسوي از مردم براي مستند سازي انتخابات
قلم نيوز - مردم ايران در هر نقطه، مشاهدات عيني و مستندات خود را از تخلفات انتخاباتي در روند رأي گيري در اختيار دفتر ميرحسين موسوي قرار دهند.

پرز: اميدوارم دولت کنوني ايران نابود شود
شبکه خبر دانشجو- خبرگزاري رويترز از بيت المقدس گزارش داد، شيمون پرز، رئيس رژيم صهيونيستي روز گذشته در اظهارنظري گستاخانه گفت: اميدوارم دولت ايران از بين برود.

تهران ديروز آرام بود
فارس- فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: ديروز در هيچ نقطه تهران تجمعي را شاهد نبوديم و روز آرامي را پشت سر گذاشتيم.

گزارش رويترز درباره توزيع قلمهاي دوربين دار نزد آشوبگران
فارس- خبرگزاري انگليسي رويترز درگزارشي درباره نقش رسانه هاي ماهواره اي فارسي زبان در بروز آشوب ها در ايران نوشت: يکي از اين شبکه ها در لس آنجلس هزاران قلم دوربين دار براي شهروندان ايراني فرستاده تا به آنها در ثبت رخدادهايي که دولت ايران مي خواهد علني نشود، کمک کند.
اين قلمها از هم جدا شده و شامل يک فلش براي اتصال به کامپيوتر و ارسال فايل به فيلم ويديويي است.

مرکل هم بازشماري آراي انتخابات ايران را خواستار شد!
مهر - مرکل صدراعظم آلمان در جديدترين اقدام مداخله جويانه خود خواستار بازشماري آراي انتخابات رياست جمهوري در ايران شد.اين خبر را روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارونت نقل کرده است.

تلاش صهيونيستي براي کودتا عليه دولت ايران
باشگاه خبرنگاران- راديو صهيونيستي مصاحبه اي با «کمال بنخاس» يهودي ايراني تبار که صاحب روزنامه اي فارسي زبان در اسرائيل است، انجام داد که وي در اين مصاحبه گفت: با برخي جريانها در تماس بوده تا آنها را در موفقيت براي کودتا عليه دولت احمدي نژاد کمک کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.283 seconds.